Subscribe:

Penjejak

Labels

Saturday, December 24, 2011

@news skit..

assalamualaikum semua...

maaf dipinta sebab lama gak tak update status kat blog ni.. xsempat bro !! segala program aku masuk dalam tweeter aje.

1st.. nak ucapkan tahniah kepada adik-adik yang telah berjaya dalam keputusan pmr baru-baru ni.. dan yang biasa-biasa tu..xpe peluang masih terbuka sangatb luas, nak atau tak nak sahaja.

sejak dok dalam dacs malaysia ni.. seluruh pelusuk negeri aku kena ambik tahu ataupun hadir jika ada jemputan selain nak tumpukan dacs selangor lagi. tapi aku sangat enjoy dan happy dengan pelbagai program dan aktiviti untuk anak muda ni tak kiralah sukan, seni hiburan atau permotoran.

jutaan tahniah juga diucapkan kepada team arc malaysia dan arc negeri-negeri kerana sekarang ni alternative riding club (arc) telah berkembang dengan pesat, Alhamdulillah.. platform untuk anak muda dalam permotoran. jom !! mana -mana kelab lain nak sertai arc pun  boleh sebab pelbagai aktiviti atau program yang sangat manfaat dan menarik disediakan kepada semua.

sekarang alternative cycle club atau cycle comodity (acc) pula dilancarkan.. ini satu lagi platform untuk anak-anak muda yang minat berbasikal pulak...

dacs juga ada alternative band club (abc)...platform untuk band-band kaki jamming ni.. live band, battle of the band dan konsert selalu juga diadakan untuk mencungkil bakat-bakat terpendam ni..

insyaAllah dacs malaysia akan menjadikan abc dan acc ini seperti arc yang sudah dikenali ramai dan aktif.

wallahu alam

0 Komen:

Post a Comment