Subscribe:

Penjejak

Labels

Sunday, August 01, 2010

tahniah pasukan bola sepak selangor...

Salam..

Liga bolasepak malaysia hampir sampai ke penghujungnya.. Department of arts culture & sports (dacs) selangor turut berbangga dan mengucapkan tahniah kepada para pemain & pengurusan pasukan bolasepak selangor (fas) kerana telah menjuara liga super musim 2009 untuk 2 kali berturut-turut dan mendapat habuan sebagai juara liga sebanyak  RM 500 ribu.

Selangor telah berjaya menewaskan terengganu 2-0 dan sekaligus dinobatkan sebagai juara liga super musim ini. Yang lebih manisnya adalah ia berlaku di tempat sendiri dan dihadapan penyokong merah kuning yang setia.

dacs selangor akan terus memberikan sokongan moral dan diharapkan pasukan selangor terus berada pada tahap permainan yang cemerlang untuk menghadapi cabaran piala malaysia pula..

teruskan misi untuk merampas kembali piala malaysia pada tahun 2010 ini dan mengembalikan kepercayaan para penyokong red giant seperti satu masa dulu..(aku pun dulu ahli selangor fun club masa zaman kegemilangannya... kat mana sekali pun selangor main, pasti rombongan selangor fun club ikut..)

merah kuning keberanian..menempuh segala halangan,
sekali melangkah buktikan kemampuan....

kepada para pemain & pihak pengurusan yang beragama islam.. diharapkan sembahyang menjadi keutamaan! selain berusaha.. doa & tawakal pada Nya juga mustahak !!.
selamat penyambut Ramadhan Al Mubarak..

sekian.

0 Komen:

Post a Comment