Subscribe:

Penjejak

Labels

Monday, July 18, 2011

takziah dari dacs malaysia

assalamualaikum..

tanggal 17 julai 2011 hanya 2 minggu lagi kedatangan ramadhan bulan yang mulia, negara khususnya dan gerakan islam khasnya telah dikejutkan dengan kematian ahli parlimen titiwangsa.. yb dr lo'lo' hj ghazali 54 tahun di hospital selayang kerana barah paru-paru.

almarhumah seorang yang sangat komited dalam menjalankan tanggungjawab dan amanah parti dalam memberikan perkhidmatan yang terbaik pada rakyat titiwangsa.

dikhabarkan almarhumah sehingga sanggup korbankan masa, tenaga malah harta sendiri untuk rakyat titiwangsa. ini kerana pihak kerajaan persekutuan telah menzalimi ahli parlimen yang bukan daripada mereka dengan menyekat dan menafikan peruntukkan yang sepatutnya setiap ahli parlimen dapat untuk melancarkan kerja-kerja sebagai seorang wakil rakyat.

dacs selangor khususnya dan dacs malaysia khasnya mengucapkan takziah dan bersabar diatas ujian yang menimpa. kami yakin dan percaya yang seluruh ahli keluarga redha atas pemergian dr lo'lo'.

cuma satu pesanan terakhir almarhumah yang wajib dipertahankan oleh semua terutamanya tuan punya tanah iaitu "pertahankan tanah pusaka nenek moyang di kg baru kuala lumpur" daripada tergadai atau digadai kepada pihak-pihak yang tengah lapar !!

semoga roh dr lo'lo' ditempatkan bersama para syuhada yang mati kerana pertahankan islam..

0 Komen:

Post a Comment