Subscribe:

Penjejak

Labels

Saturday, April 10, 2010

konvoi riadah @ hulu selangor 17april.

salam..

Insyaallah keputusan yang telah dibuat bahawa arc selangor dengan kerjasama arc kawasan2 akan berkonvoi beramai-ramai sambil makan angin ke hulu selangor sempena hari penamaan calon pilihanraya kecil hulu selangor pada 17 april 2010.



konvoi kali ini mendapat kerjasama dan sokongan penuh daripada exco kerajaan negeri selangor ( yb dr halimah ).


aturcara atau aktiviti kat sana telah diatur dengan pihak tuan rumah @ hulu selangor. peserta konvoi akan jelajah seluruh pelusuk tempat tu. kalau ada sungai kita terjun !!! syoknya.... kalau sempat lagi sebelah malam plak ada konsert.

anggaran dan target geng-geng arc dalam konvoi ni lebih 50 buah motor !! ( sikit je tu....)


yang lebih semangat lagi ialah yb dr halimah bersetuju untuk sponsor petrol, makan minum dan dapat baju T lagi sorang satu .. tunggu apa lagi.... daftar segera !!!!!

caranya> 1. berkumpul ramai-ramai kat tol bukit beruntung jam 7.15 pagi dan bertolak bersama.

atau jika rasa macam xsempat je, pilih yg ke 2> berkumpul kat sana gak jam 9 malam 16 hb untuk terus ke penginapan yg telah disediakan percuma !! mudah untuk pagi 17hb.

penyertaan terbuka pada sesiapa saja. daftar sebelum 13 april ni ye. bagi nama, ic dan no tel kat kawan kita ni : ikhwan 013 3442190 atau hamizam 014 2602526 atau email je ke nurikhwan86@gmail.com

                           kemungkinan saudara yasir said juga turut serta.

ok bro... clear dan jelas ye. kepada semua peminat2 konvoi.. tunggu apa lagi !! daftarlah sekarang untuk membolehkan anda turut serta dalam aktiviti ini. free ooo...

sekian.

0 Komen:

Post a Comment