Subscribe:

Penjejak

Labels

Monday, June 13, 2011

berazam cemerlang..

assalamualaikum kepada semua pembaca blog ini dan juga pengerakkan dacs sekalian...

untuk lebih up to date.. blog ini akan memaparkan segala aktiviti atau program dacs dan arc di semua peringkat sebelum atau selepas program atau pun yang akan datang.

diharapkan kepada semua pengerusi dacs kawasan-kawasan dapat email kepada saya segala laporan yang berkaitan siap dengan gambar lagi bagus untuk di post kan dalam blog ini.

email kepada saya ke : abumuaz78@yahoo.com. nyatakan kawasan mana, program apa dan gambar yang menarik untuk tatapan penggemar blog ini. dan yang paling penting sebar luaskan alamat blog ni !!

dacs selangor berazam untuk melaksanakan pelbagai aktiviti yang lebih kreatif untuk belia setempat. segala idea dan pandangan kalian dialu-alukan. saya akan cuba postkan berita bukan sahaja diperingkat kawasan dalam selangor ni malah dacs peringkat negeri seluruh malaysia. (jika saya dapat berita lah...) insyaAllah.

pelbagai program yang bakal dirangka mengikut arus perdana dan citarasa golongan muda sekarang antaranya seni dan hiburan. akan tetapi segala program yang bakal dianjurkan mestilah lepas dari tapisan syarak, iaitu jadikan ustaz-ustaz yang bersesuaian sebagai tempat rujukan sebab selalunya program-program dacs atau arc ni bertembung dengan masalah hukum. (malu bertanya sesat jalan)

ok jumpa lagi... orang muda geng kita !!!

0 Komen:

Post a Comment