Subscribe:

Penjejak

Labels

Sunday, May 30, 2010

jambori arc kebangsaan....

salam...

setelah berbincang diantara pimpinan arc pusat, insyaallah arc pusat akan menganjurkan satu jambori peringkat kebangsaan sempena menyambut ketibaan moto gp di sepang.

plan yang dirancang, program selama 3hari.. berkhemah, bbq, bersantai, berkonvoi ke sepang tengok moto gp dan banyak lagi. kepada ahli-ahli arc pandan dan seluruh peminat yang ingin menyertai program ini bersedia dengan maklumat terkini yang akan menyusul kemudian.....

kemungkinan antara lokasi tumpuan peserta jambori ini adalah ke pandan. dijangkakan kehadiran motor - motor besar dan pelbagai jenis motor dari seluruh negara akan menyertai nya.

yang paling best arc yang diketuai oleh saudara yasir said (bekas pelumba cub prix asia) ini telah berkembang dengan sangat membanggakan dan rakan nya yang juga tidak asing lagi iaitu saudara wazi hamid juga bekas pelumba cub prix malaysia juga berprogram bersama arc.

jom !!! peminat-peminat motor dan yang ada motor, kita sertai program ni yang dijangkakan diadakan pada selepas hari raya aidilfiri. Insyaallah.

jumpa nanti......

0 Komen:

Post a Comment