Subscribe:

Penjejak

Labels

Wednesday, December 16, 2009

Pelancaran kelab motor ARC Pandan

InsyaAllah DACS Pandan sekali lagi bakal melalui satu pengalaman baru bersama-sama golongan remaja/belia dengan perancangan untuk menubuhkan Kelab Motor ARC Pandan yang akan dilancarkan pada 27 Disember 2009 oleh YB Iskandar A.Samad (ADUN Chempaka) dengan kerjasama Biro Pemuda Masjid Kg Pandan Dalam.


benner promosi. Jom ! sertainya...

ARC ( Alternative Riding Club ) salah satu daripada cabang DACS adalah kelab motor yang ditubuhkan dengan dibantu oleh bekas pelumba profesional yang pernah menceburkan diri dalam dunia lumba motor cubprix iaitu Saudara Yasir Said.

Muktakhir ini pelbagai gejala sosial yang meruntuhkan akhlak golongan remaja/ belia seperti lumba  motor haram ( menempah tiket maut secara percuma ), pergaulan bebas lelaki perempuan dan bermacam-macam lagi menjadi semakin serius yang memeningkan kepala semua pihak terutamanya pendokong gerakan islam (pemuda pas) semua peringkat.

Atas dasar itulah dengan pengalaman yang ada dan menggunakan saluran yang betul pihak DACS menubuhkan ARC.


gambar hiasan.

Semoga dengan tertubuhnya Kelab Motor ARC Pandan menjadi pemangkin kearah kebaikan semua pihak dengan pelbagai aktiviti yang bakal dirancangkan. Harap semua pihak memberikan kerjasama, bantuan dan sokongan sepenuhnya ARC Pandan ini...


logo arc pandan.

Doakan segala yang dirancang berjalan dengan lancar dengan Izin Allah.

sekian.


0 Komen:

Post a Comment